Sunday, July 12, 2009

~dapatkan coklat itu !!!!~

Hayatilah kisah ini..kerana ianya benar2 berlaku...

Pada suatu hari,saya dan rumate,Faezah diculik oleh orang jahat...kami dibawa ke sebuah bangunan. Kami cuba sepenuh tenaga untuk lepaskan diri. sangat takut!!

akhirnya hanya rumate saya je yang dapat lepaskan diri... saya??? Saya yang masih dalam tahanan diberitahu bahawa saya akan ditukarkan menjadi kura2!!!

(ni kure2 peliharaan anakmithali dan jannah)
hanya ada satu syarat diberi kpd Faezah jika nak bebaskan saya. dia mesti beri org jahat tu coklat cadbury. Di bangunan depan bangunan anakmithali di kurung ada sebuah kedai coklat,malangnya hanya ada 1 coklat yang dia mahu! Aghhh..!! Tp yang mana 1 ?? faezah buntu...
lebih mendebarkan,coklat2 di situ kian expired,buruk dan x leh diterima!! Kalo faezah gagal..maka,tiadalah lg 'Amali di bumi ini,hanya kura2 jelmaannya yang ada...
kelam kabut,kalut bercampur cemas faezah mencari coklat tersebut..
tiba2...
"Mali,sory..kami x dpt cari coklat tu....kami x nak mali jd kure2.." Faezah yang baru celik mata dari lena di pagi jumaat bersuara pd anakmithali yang sibuk wat Bio Lab Report! "La..mimpi apa faezah...???" dia pun cerita apa mimpi dia..
kih3..."sayang jugak faezah kat aku..!!!" monolog anakmithali dalam hati sambil gelakkan faezah..
petang tu,kami pun keluar pi MidValley,anakmithali nak beli MP3,dan Faezah nak beli coklat Cadburry..!!


1 comment:

syafiqah said...

salam...ingatkan betul2la kene culik...Rupe2nye...mimpi je...pepe pun,nice story...